woensdag 8 oktober 2014

Magazine.

Hakuna Matata.
Ik moest me eigen magazine in elkaar zetten voor een opdracht van school.
Ik vond dit zelf echt een hele leuke opdracht ik moest wel veel informatie zoeken over de foto maar dat was het waard want het resultaat mag er zijn en ben er trots op.
Ik heb het Hakuna Matata genoemd omdat je met een shoot gewoon moet doen en er niet over nadenken. 
Ik heb als cover het meisje Nicky gebruikt van Holland's Next Top Model omdat ik vind dat ze er echt prachtig uit ziet op haar foto's en van mij verdient ze het om op de cover te komen staan. 
ik heb veel andere magazines verknipt zoals : de Vogue , Linda Mode , Beau monde, Elle en de Libelle.
Misschien een leuke tip als je in een creatieve bui bent , succes en Comments zijn welkom!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten